کارت کپچر HDMI

کارت کپچر HDMI دستگاهی است که همراه با رایانه برای ضبط محتوای روی صفحه و رمزگذاری آن برای پخش در یک جریان مستقیم یا یک فایل ویدیویی با کیفیت بالا استفاده می شود. کارت های کپچر را می توان با کنسول های بازی ویدئویی جدید و قدیمی و همچنین رایانه و دوربین استفاده کرد.امروزه کارتهای ضبط بیشتر توسط پخش کننده های بازی ویدیویی استفاده می شوند.

کارت کپچر HDMI
کارت کپچر HDMI

کارت کپچر می تواند عملکرد رایانه شخصی شما را افزایش دهد.در حالی که کیفیت تصویر بهتری به جریان شما می بخشد و هرگونه تاخیر را کاهش می دهد. معمولاً پخش کننده هایی که از کنسول برای بازی استفاده می کنند ممکن است از کارت کپچر برای stream در Twitch استفاده کنند. شما می توانید در PS4 یا Xbox One Games خود بازی کنید و همچنان از رایانه خود برای پخش استفاده کنید.
کارت های CAPTURE بازی خوراک اولیه گیم پلی را دریافت می کنند و آن را به زبانی ارائه می دهند که یک پخش کننده ویدیو مانند YouTube یا Twitch می تواند آن را درک کند. کارتهای کپچرخود داده را رمزگذاری نمی کنند ، اما انتقال آنها را از یک سر (یک کامپیوتر) به دیگری (یک پخش کننده ویدیو) تسهیل می کنند.

کارت کپچر چه کاری انجام می دهد؟

کارت کپچر چه کاری انجام می دهد؟ از کجا بدانیم که کارت ضبط با نیازهای سیستم ما سازگار است. بهترین کارت های ضبط ، اما نه همه ، با دستگاه های زیر سازگار هستند:

کنسول های بازی ویدیویی کنونی: Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One
رایانه ها: رایانه شخصی ، برخی از مک ها (بررسی نیازهای سخت افزاری در سایت کارت ضبط)
دوربین ها: اکثر دوربین های دارای خروجی HDMI
مهمترین نکته ای که می خواهید در دستگاهی که می خواهید از آن با کارت کپچر استفاده کنید.جستجوی خروجی HDMI است. هدف کارت کپچر گرفتن فید ویدئویی از یک دستگاه و انتقال آن از طریق کابل HDMI به دستگاه دیگر است.تا بتوان آن را برای پخش یا پخش کدگذاری کرد.

در اینجا مواردی وجود دارد که برای استفاده موفقیت آمیز از کارت کپچر به آنها نیاز خواهید داشت.

دستگاه اصلی با خروجی HDMI و کابل HDMI.
کارت ضبط سازگار با رابط (USB ، PCI-e) دستگاه اصلی و کابل HDMI دیگر.
تلویزیون یا مانیتور.
رایانه ای برای رمزگذاری.
ضبط نرم افزار کارت.

کارت کپچر USB3.0

کارت کپچر های USB3.0 دارای پهنای باند USB 3.0 ، عملکرد با کیفیت بالا هستند.
با پشتیبانی از USB 3.0 ، این آداپتور ویدئویی خارجی پهنای باند مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به عملکرد ویدئوی با کیفیت بالا را ارائه می دهد ، که می تواند وضوح تصویر تا 1920×1200 / 1080p را تولید کند.

حتی اگر رایانه فعلی شما پورت USB 3.0 در دسترس نداشته باشد ، USB32HDPRO با USB 2.0 سازگار است ، بنابراین شما می توانید مانیتور HDMI خود را به رایانه خود متصل کرده و برای زمان ارتقا به USB 3.0 آماده باشید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.