نحوه اتصال وای فای به کامپیوتر

نحوه اتصال وای فای به کامپیوتر

شبکه های بی سیم برای زندگی در خانه و زندگی ضروری شده اند. اما همه دستگاه ها قادر به پیوستن به یک شبکه بی سیم نیستند. به خصوص شبکه های قدیمی. با اتصال آداپتور به پورت USB رایانه ، یک آداپتور USB بی سیم به شما امکان می دهد رایانه خود را به هر ساخت و مدلی که دارید به اینترنت متصل کنید. در مورد نحوه اتصال وای فای به کامپیوتر،دلیل مناسب بودن آداپتور USB و نحوه راه اندازی اتصال بی سیم می توانید در زیر اطلاعات کسب کنید.

Wireless LAN

آداپتور USB بی سیم چیست؟

یک آداپتور USB به شما امکان می دهد به صورت بی سیم به شبکه ها متصل شوید ، حتی اگر دستگاه شما کارت شبکه بی سیم نداشته باشد. پس از خرید آداپتور USB ، باید ببینید آیا به طور خودکار به یک شبکه بی سیم متصل می شود یا خیر. این را می توانید در کتابچه راهنمای دستورالعمل پیدا کنید.

اگر به طور خودکار متصل نشود:

1- شما باید نرم افزار درایور را روی رایانه خود نصب کنید. آداپتور شما معمولاً همراه با CD نصب است. CD را در رایانه خود بارگیری کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر دستگاه شما درایو CD ندارد ، آن را با استفاده از کابل اترنت به روتر خود متصل کنید. آداپتور بی سیم خود را هنوز به رایانه وصل نکنید.

2-از دستورالعمل های روی صفحه پیروی کنید. اینها به آداپتور شما بستگی دارد. در طی این فرآیند به شما آموزش داده می شود که نحوه اتصال وای فای به کامپیوتر بوسیله آداپتور چگونه است.

3-شبکه بی سیم خود را از شبکه های موجود انتخاب کنید.

4-رمز ورود به شبکه بی سیم خود را وارد کنید.

5-سپس آداپتور به صورت بی سیم با روتر اینترنت شما و سایر دستگاه های مرتبط در شبکه (به عنوان مثال تلویزیون هوشمند ، کنسول های بازی ، تلفن و غیره) متصل می شود.

usb کارت شبکه

مزایای استفاده از آداپتور USB بی سیم :

دلایل زیادی وجود دارد که چرا آداپتور USB بهترین تنظیمات بی سیم برای شماست.

اولین دلیل این است که لازم نیست هیچ سخت افزار رایانه دیگری نصب کنید.

دومین دلیل تنظیم بی سیم سریع و ساده آن است.

سومین دلیل برای اتصال دستگاه خود بدون نیاز به کابل LAN یا همان کابل شبکه امکان پذیر است.

و از همه مهم تر این است که اگر لپ تاپ یا دستگاه قدیمی دارید ، از سایر گزینه های ارتقا less کم هزینه تر است. این بدان معناست که شما مجبور نیستید رایانه جدیدی با دسترسی Wi-Fi بهتر خریداری کنید.

آیا آداپتور بی سیم USB همانند دانگل است؟

اگرچه آداپتور USB و دانگل اغلب برای توصیف یک مورد استفاده می شوند ، اما آنها در واقع دستگاه های بسیار متفاوتی هستند. آداپتور USB دستگاهی را که Wi-Fi فعال نیست تبدیل می کند و به آن اجازه می دهد تا به یک شبکه بی سیم متصل شود. در محلی که می خواهید از دستگاه خود استفاده کنید باید اتصال بی سیم از قبل موجود باشد.

Wireless LAN

دانگل یک دستگاه ماهانه است که برای پهنای باند موبایل استفاده می شود. به روشی مشابه اتصال به اینترنت تلفن همراه کار می کند. این یک اتصال برای شما فراهم می کند ، حتی اگر شبکه بی سیم در اطراف نباشد.

جهت خرید دانگل وای فای کلیک کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.