بهترین های(PD) Lightning به USB-C برای iPhone، iPad

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل Tungsten Gold CATLWJ-01 طول 1 متر

بهترین های(PD) Lightning به USB-C برای iPhone، iPad

Anker PowerLine II USB-C to Lightning Cable

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: در مقایسه با شارژرها و کابل‌های USB-A که اکثر دستگاه‌های اپل را همراهی می‌کنند، کابل‌های USB-C-to-Lightning به شما امکان می‌دهند آیفون‌ها (۸ یا ۸ پلاس یا بالاتر) و اکثر آی‌پد پروها (به استثنای جدیدترین‌ها) را شارژ کنید.

مدل‌هایی که از طریق USB-C شارژ می‌شوند، زمانی که آن‌ها را با یک شارژر پرسرعت USB-C جفت می‌کنید، با سرعت بسیار بالاتری شارژ می‌شوند.

اگرچه تجهیزات ما به ما اجازه نمی‌دهد قابلیت‌های داخلی کابل‌های USB-C-to-Lightning را آزمایش کنیم، ما یک مقایسه سر به سر بین گزینه‌های متعددی که تحت برنامه MFi اپل (ساخته شده برای iPhone/iPad/iPod) تایید شده‌اند، انجام دادیم. شبکه طلایی

ما کابل USB-C به لایتنینگ Anker PowerLine II (90 سانتی متر) را برای شارژ در حین حرکت بهترین دوست داریم، و کابل Anker PowerLine II USB-C را به کابل لایتنینگ (1.8 متر) برای نگهداری روی میز یا میز خواب ترجیح می دهیم.

از اهمیت بالایی برخوردار است که کابل‌های Anker دارای گواهینامه MFi هستند به این معنی که استانداردهای اپل برای اطمینان از عملکرد بهینه دستگاه‌های این شرکت – از آیفون گرفته تا Magic Trackpad – از نظر قابلیت‌های شارژ و انتقال داده، مطابقت دارند.

اگرچه می‌توانید گزینه‌های شخص ثالث بدون مجوز را پیدا کنید، ما تصمیم گرفتیم آنها را در نظر نگیریم. از آنجایی که چنین کابل هایی ممکن است به طور کامل با دستگاه های اپل سازگار نباشند، خطر اتصال نادرست کابل یا داغ شدن بیش از حد آن و آسیب رساندن به کابل، دستگاه یا هر دو را دارید.

Anker هر دو کابل خود را با ضمانت مادام العمر و پشتیبانی عالی از مشتری پشتیبانی می کند. کابل ها دارای یک غلاف لاستیکی ضخیم هستند که قسمت داخلی آنها را پوشانده است، اما هر دوی آنها – به خصوص نسخه 90 سانتی متری – به اندازه کافی انعطاف پذیر و فشرده هستند تا به راحتی در یک جیب یا کیسه قرار گیرند.

به‌علاوه، هر یک از آنها دارای یک اتصال کابل قلاب‌دار و راحت است تا کابل شما را سیم پیچ نگه دارد و از گره خوردن آن جلوگیری کند.

برخلاف کابل‌های اپل، محفظه‌های پلاستیکی که کانکتورهای فلزی را به کابل‌های Anker PowerLine II متصل می‌کنند، محکم و مستحکم به نظر می‌رسند و برای مقاومت در برابر خم شدن یا ساییدگی حتی با استفاده مکرر ساخته شده‌اند.

در مقایسه با بسیاری از کابل‌های دیگری که آزمایش کردیم، این کابل‌ها وقتی به درگاه USB-C وصل می‌شوند، کلیک رضایت‌بخشی ایجاد می‌کنند و دارای حداقل تکان خوردن هستند و اتصال محکم را تضمین می‌کنند.

ایرادات اما نه مشکل ساز: کابل رسمی اپل در نسخه های 1 و 2 متری عرضه می شود، بنابراین کابل های 90 سانتی متر و 1.8 متر Anker کمی کوتاهتر هستند.

اما آنها هنوز در اکثر سناریوها بسیار طولانی هستند. و اگرچه کابل‌های اپل نازک‌تر و کم‌حجم‌تر از کابل‌های Anker PowerLine II هستند، بنابراین قابل حمل‌تر هستند.

کابل‌های اپل به‌طور بدنامی شل و ول هستند و هیچ چیزی شبیه به کابل‌های قلاب و حلقه دستی Anker ندارند.

Baseus (CAJY000201)Crystal Shine Series USB-C to Lightning PD Cable 1.2m

شما ممکن است آن را ترجیح دهید: کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل (CAJY000201)Crystal Shine Series طول 1.2 متر به اندازه هر کابل دیگری که آزمایش کردیم سریع است، به علاوه در ناهموارترین غلاف هر کابلی که دیده ایم قرار گرفته است.

با نزدیک به 3 متر، همچنین طولانی‌ترین کابلی است که ما آزمایش کرده‌ایم و به شما امکان می‌دهد راحت‌تر به خروجی‌های دوردست برسید.

مانند کابل های Anker PowerLine II، Nomad دارای گواهینامه MFi برای کار با دستگاه های اپل است.

دارای ضمانت 6 ماهه باسئوس است.


این کابل انتقال داده سریع با سرعت 480Mbps، شارژ سریع 60 درصدی گوشی‌های مجهز به فناوری شارژ سریع تنها در عرض 30 دقیقه، یعنی سرعتی 3 برابر بیشتر از کابل‌های معمولی شارژ می کند.

مجهز به تراشه هوشمند داخلی جهت یکسان سازی شدت جریان خروجی متناسب با نوع جریان دستگاه در حال شارژ (شارژ ایمن و بدون آسیب رساندن به دستگاه در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما) است.


روکش کابل
کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس دارای روکش کنفی از تارهای بهم بافته شده Nylon Braided بسیار مقاوم در برابر کشش است. پارگی و گره خوردن، مجهز به کانتکورهایی از جنس آلیاژ آلومینیوم و بسیار مقاوم در برابر سایش است. ضد زنگ و اکسید شدن و پوشیده شدن است.


توان کابل شارژ
کابل تبدیل از قسمت کانکتورها از پلاستیک نرم TPE جهت جلوگیری از آسیب دیدن کابل در برابر خمش‌های زیاد درست شده است. سازگار با گوشی‌های هوشمند و محصولات کمپانی اپل و دیگر دستگاه‌های دارای رابط تایپ سی و لایتنینگ است.

گوشی‌های سازگار با PD 20W مانند سری جدید آیفون‌های 12 و گوشی‌های سازگار با PD 18W مانند سری آیفون‌های 11، آیفون SE، آیفون X/XR، آیفون XS/XS Max، آیفون 8/8Plus و سایر گوشی‌های دیگر، طول کابل 1.2 متر، حداکثر توان خروجی 20 وات، دارای کمربند چسبی بهمراه محصول جهت جمع کردن کابل برای حمل آسان است.

Baseus Zinc Magnetic Safe Fast Charging Data Cable Type-C to IP PD 20W 1m

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل Zinc Magnetic Safe CATLXC-01 طول 1 متر است. مهمترین ویژگی این کابل مگنتی یا آهنربایی بودن آن است که باعث شده تا شما عمل شارژ کردن و انتقال دیتا را بسیار راحت تر انجام دهید.

خصوصیات کابل

شما می توانید قسمت سری کابل را که خاصیت مغناطیسی دارد، از کابل جدا کرده و درون پورت مادگی گوشی خود قرار دهید، به همین ترتیب، هر زمان که کابل را به سری متصل کنید، به طور خودکار گوشی شما شارژ می شود.

قرار داشتن همیشگی سری کابل در پورت هیچ مشکلی را برای گوشی شما به وجود نخواهد آورد و تنها زمانی که غیر از شارژ کردن و انتقال دیتا به پورت نیاز داشته باشید، می توانید به سادگی آن را خارج نمایید. از مواردی که می توان در رابطه با این کابل مطرح کرد، خصوصیات ساختاری آن است.

روکش کابل

بر روی این کابل روکشی محافظ الیاف در هم تنیده پلاستیک وجود دارد که با این روکش کابل شما در برابر کشیده شدن و پارگی مقاومت بیشتری خواهد داشت.

  • همچنین جنس کانکتورهای این کابل فلزی و از آلیاژ زینک است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، قسمت دیگر کانکتور هم از روکش TPE است.

Baseus Cafule Series Metal Data Cable Type-C to iP PD 20W

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل Cafule Series Metal Data CATLJK-A01 طول 1 متر به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی گوشی خود را شارژ کنید و به انتقال دیتا بپردازید.

در کنار این مواردی که به آن ها اشاره شد شما می توانید از ویژگی های ساختاری بسیار خوب این کابل نیز بهره گرفته و استفاده خیلی بهتری از آن داشته باشید. در ابتدا باید به توان بالای این کابل اشاره کرد که می تواند به خوبی شدت جریان را انتقال دهد و بسته به آداپتور شارژی که از آن استفاده می کنید گوشی شما را با سرعت بالایی شارژ نماید.

توان خروجی Cafule Series

توان خروجی آن به حداکثر 20 وات می رسد که سرعت بالایی داشته و می تواند گوشی و وسایل دیگر شما را که دارای درگاه لایتنینگ هستند با سرعت بالا شارژ نماید. البته غیر از آداپتور مناسبی که برای بهره مندی از این کابل باید داشته باشید، دستگاه شما نیز باید از این سرعت پشتیبانی کرده تا بتوانید از ویژگی های خوب این دستگاه استفاده نمایید.

خصوصیات کابل

البته برای این مورد نباید خیلی نگران باشید، چراکه چیپ هوشمندی برای این کابل در نظر گرفته شده است که شدت جریان و ولتاژ را نسبت به دستگاه منتقل می کند. از مواردی که این کابل را متمایز می سازد و استفاده از آن را برای کاربر لذت بخش و کاربردی می سازد، خصوصیات ساختاری آن است که سبب بیشتر شدن مقاومت و طول عمر کابل نیز خواهد شد.

بر روی این کابل روکشی محافظ و کنفی وجود دارد که با این روکش کابل شما در برابر کشیده شدن و پارگی مقاومت بیشتری خواهد داشت.

  • ویژگی برجسته دیگری که می توان در رابطه با آن بحث کرد، جنس زینک (روی) کانکتورهای این کابل است.در نظر داشته باشید که سرعت انتقال اطلاعات نیز در این کابل برابر با 480Mbps است و در صورت پشتیبانی دستگاه شما از این سرعت، می توانید در زمان بسیار کمتری اطلاعات خود را منتقل کنید.

Baseus Cafule 2in1 PD CATKLF-ELG1 USB/USB-C to Lightning Data Charging Cable

کابل تبدیل USB/USB-C به لایتنینگ باسئوس Cafule 2in1 PD CATKLF-ELG1 طول 1.2 متر تولید شده و دارای رابط تبدیل USB/USB-C به (صورت مشترک) به لایتنینگ است.

این محصول با انواع گوشی و تبلت های اپل سازگار می باشد.

مشخصات ظاهری

درگاه اصلی که برای اتصال به گوشی های آیفون استفاده می‌شود، لایتنینگ است و در طرف دیگر درگاه USB و USB-C وجود دارد که متناسب با نیاز شما قابل تغییر است. لذا با انواع گوشی های آیفون که دارای قابلیت فست شارژ هستند یا فاقد آن می باشند، سازگار شود.

طول کابل 1.2 متر بوده و به لطف بدنه روکش کنفی که از لایه های درونی آن محافظت می‌کند، دیگر نگران پارگی در نقاط منتهی به درگاه نشوید. این مشکل معمولا در اکثر کابل های بی کیفیت قابل رویت است که در CATKLF-ELG1 این مشکل وجود نخواهد داشت.

مشخصات فنی

  • علاوه بر قابلیت فست شارژ با حداکثر توان خروجی 18 وات، می توانید اطلاعات خود را از داخل گوشی هوشمند به لپ تاپ خود انتقال دهید. سرعت انتقال در این کابل تبدیل به 480 مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

برای خرید محصولات بیشتر به سایت شبکه طلایی مراجعه فرمایید.

shabaketalae.com

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.