بهترین کابل های USB به lightning

بهترین کابل های USB به lightning

کابل تبدیل USB به لایتنینگ باسئوس مدل cafule CALKLF-AG1 طول 0.5 متر

بهترین کابل های USB به lightning : تعداد فزاینده‌ای از دستگاه‌های اپل به USB-C یا قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند، اما بسیاری از آنها از جمله آیفون‌ها، ایرپادها، کیبوردهای جادویی و موارد دیگر هنوز از پورت لایتنینگ اختصاصی این شرکت استفاده می‌کنند. مشکل اینجاست که کابل‌های لایتنینگ اپل بسیار ضعیف هستند و قیمت آن‌ها از بسیاری از کابل‌های شخص ثالث بیشتر است ، حتی کابل‌هایی که اپل تایید کرده‌اند، به همان اندازه کابل‌های خودش کار می‌کنند. اگر از کابل ارائه شده به همراه دستگاه اپل خود ناراضی هستید، یا اگر فقط می خواهید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید، ما ده ها کابل لایتنینگ را برای یافتن بهترین گزینه ها برای انواع نیازها آزمایش کرده ایم. شبکه طلایی

Apple Lightning to USB Cable (1 m)

این کابل USB 2.0 آیفون، آی‌پد یا آی‌پاد شما را با اتصال لایتنینگ به پورت USB رایانه‌تان برای همگام‌سازی و شارژ متصل می‌کند. یا می توانید برای شارژ راحت از پریز دیواری به آداپتور برق USB Apple متصل شوید.

Baseus Horizontal Data CableUSB For iP 1.5A 2m Black

کابل تبدیل USB به لایتنینگ باسئوس مدل Horizontal Data CALSP-C01 طول 2 متر

کابل تبدیل USB به لایتنینگ باسئوس مدل Horizontal Data CALSP-C01 طول 2 متر با داشتن طول 2 متری برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و دارای یک بند برای تنظیم طول کابل یا جمع کردن کامل برای حمل آسان می باشد.

طراحی ارگونومیک و کیفیت بالا

بهترین کابل های USB به lightning: کابل CALSP-c01 بیسوس با استفاده از دانش و مطالعه بالای طراحان این کمپانی تولید شده است که کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و کیفیت بالا را برای کاربران به ارمغان می آورد. شبکه طلایی

روکش این محصول از نایلون بافته شده با چگالی بالا بوده که از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و گره خوردن و پارگی برخوردار است و کانکتور های آن را آلیاژی از جنس روی دربر گرفته که به استقامت کانکتور در برابر ضربه و آسیب کمک خواهد کرد.

نشانگر LED

روی کانکتور کابل شارژ سریع بیسوس چراغ LED زیبایی طراحی شده است که هم باعث اطمینان از شارژ صحیح شده و هم در تاریکی منزل یا خودرو کمک می کند راحت تر آن را بیابید.

Baseus crystal shine series fast charging data cable USB Type A to Lightning 2.4A(1m)

کابل تبدیل USB به لایتنینگ باسئوس مدل crystal shine series CAJY000003 طول 1.2 متر، بزرگترین مشکل کابل های موجود در مجموعه با تجهیزات، کیفیت پایین آنهاست. آنها اغلب گره خورده، پاره می شوند یا حتی کابل خود دوشاخه را می شکنند.

کابل Baseus مدل CAJY000003 کاملا متفاوت است، در این مورد یک کابل جامد دریافت می کنید، با مواد پیچیده شده است. از کابل در برابر گره خوردن و آسیب یا شکستگی آن محافظت می کند.
مزایا کابل CAJY000003

با کابل Baseus مدل CAJY000003 دیگر نیازی نیست منتظر شارژ شدن تجهیزات خود باشید. اگر دستگاه شما از شارژ سریع پشتیبانی می کند، می توانید تنها در چند دقیقه آن را با کابل شارژ کنید. شبکه طلایی

هنگامی که عجله دارید یا دسترسی محدودی به منبع انرژی دارید، این بسیار مهم است. خود انتقال داده نیز بسیار مهم است، زیرا به شما امکان می دهد فایل ها را در زمان کوتاهی انتقال دهید.

خصوصیات کابل

کابل مدل CAJY000003 فوق العاده کاربردی و شیک است. علاوه بر این، استفاده از آن بسیار راحت است. این محصول همچنین بسیار بادوام و ایمن است. این موارد چند جنبه دارد.

یکی از آنها شارژ سریع و ایمن است.این با یک مدل هسته جدید،ساختار های گالوانیزه،چهار سیم و توان 2.4 به دست آمد.

Baseus Superior Series Fast Charging Data Cable USB to iP 2.4A(2m)

کابل تبدیل USB به لایتنینگ باسئوس مدل Superior Series CALYS-C01 طول 2 متر نوع مبدل آن USB به لایتنینگ بوده و با انواع محصولات شرکت اپل سازگار است. حداکثر نرخ ارسال آن 480 مگابیت بر ثانیه است.


شارژ ایمن و پر سرعت

این کابل برای شارژ دستگاه های شما به شکل ایمن مناسب است. دارای یک هسته مسی برای حفظ ایمنی و پایداری فرایند شارژ گوشی شما است. همچنین برای ارسال داده های شما به کامپیوتر و بالعکس سرعت بالای 480 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد. شبکه طلایی


طراحی ایده آل

در ساختار این کابل از مواد مناسب بادوام مانند TPE استفاده شده به طوری که این کابل کاملا منعطف بوده و در صورت خم شدن تا 90 درجه نیز شکسته نخواهد شد. طول این کابل 2 متر بوده و برای استفاده راحت شما در هر مکانی چه روی مبل دراز بکشید و یا روی تخت خواب باشید، مناسب است.


سازگاری بالا

CATYS-C01 با با همه دستگاه های ساخته شده توسط کمپانی اپل سازگار است. به عنوان مثال آیفون 14،آیفون 8 پلاس،آیپد 8، iPad Air2 ،آیپد 6، آیپد Mini 2 و….حداکثر جریان خروجی این دستگاه 2.4 آمپر می باشد.

MCDODO CA-7845 Lightning 1.8M Breathing Light Fast Charging Data Cable Orange

ویژگی های مهم محصول

1-چراغ نشانگر
2-طراحی قدرتمند SR
3-مقاومت گسترده SR در برابر خمش
4-کانکتور تقویت شده
5-در برابر خم شدن مقاوم تر است

اطلاعات محصول


طول کابل: 1.8 متر
برق: 5 ولت، 2 آمپر
جنس: آلیاژ آلومینیوم

ویژگی های دیگری که زندگی را آسان تر می کند

کابل انتقال و شارژ اطلاعات MCDODO CA-7845 دارای طراحی ساده و نشانگر LED می باشد.

با کابل شارژ آیفون MCDODO CA-7845 امکان شارژ و انتقال اطلاعات وجود دارد که به کاربران امکان شارژ و کار بدون محدودیت گوشی را می دهد.
دوام این کابل در نوع خود بی نظیر است و بیش از 30000 نوع آزمایش را پشت سر گذاشته است. شبکه طلایی
طراحی شده است تا حداکثر راحتی را برای استفاده روزانه فراهم کند.

طراحی قدرتمند SR

کابل داده و شارژ MCDODO CA-7845 دارای طراحی SR قوی است که از شکستن کابل از کانکتور به کابل جلوگیری می کند. علاوه بر این، پوشش اتصال کابل از مواد آلومینیومی آنتی اکسیدان ساخته شده است.
روی این کانکتور از یک نشانگر V شکل استفاده شده است که می توانید آن را در تاریکی پیدا کنید.

انتقال

کابل MCDODO CA-7845 علاوه بر شارژ با جریان حداکثر 2 آمپر، برای انتقال اطلاعات بین گوشی و لپ تاپ نیز قابل استفاده است.

هسته مسی با کلاهک نایلونی

کابل MCDODO CA-7845 دارای یک هسته مسی ضخیم است که انتقال پایدارتر را تضمین می کند.
هسته با روکش های مختلف پوشانده شده و غلاف نهایی کابل، غلاف بیرونی، دارای پارچه نایلونی است که تست وزن سنگین را تا 10 کیلوگرم گذرانده است.

نشانگر LED

کابل انتقال داده و شارژ لایتنینگ Mcdodo CA-7845 دارای نشانگر با ساختار فعلی است.

برای خرید محصولات بیشتر به سایت شبکه طلایی مراجعه فرمایید.

shabaketalae.com

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.