بهترین کابل ها و شارژرهای USB-C

کابل تبدیل 1 متری USB-C باسئوس مدل Cafule CATKLF-SG1

بهترین کابل ها و شارژرهای USB-C

بهترین کابل ها و شارژرهای USB-C:اگر دستگاهی با پورت USB-C دارید، مانند MacBook یا سایر لپ‌تاپ‌های سازگار، آی‌پد پرو، نینتندو سوییچ یا تلفن Android، برای شارژ آن و انتقال داده‌ها به دستگاه‌های دیگر به کابل نیاز دارید.

متأسفانه، وقتی صحبت از USB-C به میان می آید، حتی کابل هایی که به نظر یکسان هستند نیز می توانند رفتار بسیار متفاوتی داشته باشند .

از بهترین کابل ها و شارژرهای USB-C می توان به عنوان مثال، کابلی که گوشی شما را با حداکثر سرعت شارژ می کند ممکن است در انتقال فایل های موسیقی کند باشد یا برعکس. ما ده‌ها کابل و آداپتور را آزمایش کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بدون صرف هزینه، کابل‌های مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید.شبکه طلایی

یک پرایمر سریع در مشخصات USB برای کسانی که در فراموشی سعادتمندانه زندگی می کنند: در حالی که پورت های USB-A معمولی فقط به ۱۲ وات قدرت شارژ محدود می شوند، پورت های USB-C می توانند ۱۸ وات قدرت شارژ سریع را به تلفن ها و خیلی کم شارژ کنند.

تا 240 وات برای لپ تاپ ها (بسته به کابل و دستگاهی که به آنها وصل می کنید). پورت های لایتنینگ اپل می توانند از شارژ معمولی ۱۲ واتی با کابل USB-A و شارژ سریعتر از طریق USB-C استفاده کنند.

Micro-USB و Mini-USB فقط می توانند شارژ معمولی را بدون در نظر گرفتن اتصال USB-A یا USB-C ارائه دهند. هر کدام دارای قابلیت‌ها و محدودیت‌های متفاوتی در قدرت و سرعت شارژ (اندازه‌گیری شده بر حسب وات، وات) و سرعت انتقال داده بین دستگاه‌ها (برحسب مگابیت بر ثانیه، مگابیت بر ثانیه، یا گیگابیت بر ثانیه، گیگابیت بر ثانیه) هستند.

بهترین گزینه برای شارژ تلفن ها، تبلت ها و لپ تاپ های USB-C

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: کابل شارژ USB-C به USB-C Cable Matters برای شارژ 100 وات رتبه بندی شده است، بنابراین می تواند حتی لپ تاپ های بزرگی مانند مک بوک پرو 16 اینچی را که با یک شارژر 96 واتی عرضه می شود، شارژ کند.

سرعت کامل در 6.6 فوت، طول آن به اندازه کابلی است که ما در این دسته آزمایش کردیم (طول 1 متر فوت نیز دارد). این دارای گواهی USB-IF است .

به این معنی که مجموعه‌ای از معیارهای طراحی شده توسط USB Implementers Forum، یک شرکت غیرانتفاعی که توسط اپل، اینتل، مایکروسافت و سایر غول‌های فناوری اداره می‌شود، مطابقت دارد و دارای یک سال ضمانت است که توسط شرکتی پشتیبانی می‌شود.

اعتماد و اگرچه عملکرد آن به اندازه کابل های شارژ مک بوک پرو 2 متری و1 متری اپل (که دارای گواهی USB-IF نیستند)، نیمی از آن قیمت دارد.شبکه طلایی

بهترین شارژر 120 واتی باسئوس به همراه کابل USB-C را می توانید از طریق لینک زیر تهیه فرمایید.

کابل شارژ سری باریک کابل USB-C به USB-C طولانی است!

چرا ممکن است آن را ترجيح دهيد: کابل شارژ USB-C به USB-C Long Series Cable Matters Slim يک کابل شارژ مجلل 3 متری است (اگرچه در نسخه هاي 90 سانتی متر و 1/8 متر نيز عرضه مي شود) به شما امکان مي دهد تلفن خود را شارژ کنيد.

تبلت يا لپ تاپ از يک خروجي دور در آزمايش ما، توانست تا 60 وات برق براي شارژ دستگاه هاي USB-C، حتي يک مک بوک پرو 13 اينچي که چندين برنامه را اجرا مي کند با حداکثر سرعت ارائه دهد.

تعداد کمي از لپ تاپ ها به بيش از 60 وات نياز دارند. بدنه کابل به اندازه‌اي باريک و انعطاف‌پذير است که مي‌توانيد به راحتي آن را پيچانده و در کيف يا کشو قرار دهيد و بيرونی لاستيکي آن بافتي خوش‌دست دارد.

مانند انتخاب اصلي ما در اين رده، قيمت آن تقريباً نصف کابل شارژ مک بوک پرو اپل و کمتر از ساير گزينه ها است.به علاوه اينکه با ضمانت مادام العمر پشتيباني مي شود.

Baseus USB-C to USB-C Cable with 65W USB GaN3 pro Charger

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: شارژر دیواری باسئوس 65 وات مدل GaN3 pro universal CCGP050101 واتی معمولاً قیمتی برابر با کابل شارژ مک بوک قابل مقایسه اپل داردو به عنوان یک امتیاز، با شارژر دیواری مورد علاقه ما بسته بندی می شود.

هر یک از موارد به تنهایی ارزش خوبی خواهد داشت، اما بسته نرم افزاری یک سرقت است.

کابل 2 متر به اندازه کافی بلند است تا از روی میز یا کاناپه به اکثر پریزها برسد. محفظه‌های آن به همان اندازه محکم است که ما آزمایش کردیم، و بدنه اصلی کابل باریک و انعطاف‌پذیر است.

همچنین دارای گواهی USB-IF است و توسط یک سال ضمانت پشتیبانی می شود. شبکه طلایی

بهترین برای انتقال سریع داده ها (USB-C و Thunderbolt 3)

Basues USB-C to USB-C 3.1 Gen 2 Cable

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: کابل می تواند همه این کارها را انجام دهد.

مانند همه کابل‌هایی که برای این دسته در نظر گرفتیم، کابل USB-C باسئوس مدل CATKLF-SG1 (100W) طول 1 متر،مشخصات USB-C را برآورده می‌کند (کابل‌هایی که این مشخصات را نقض می‌کنند به طور بالقوه می‌توانند به دستگاه‌ها آسیب برسانند).

تا زمانی که از شارژر مناسب استفاده می کنید، می تواند هر دستگاه USB-C، حتی یک مک بوک پرو 16 اینچی را با حداکثر سرعت 100 وات شارژ کند.

همچنین داده‌ها را با همان سرعتی که یک پورت USB-C غیر Thunderbolt در حال حاضر اجازه می‌دهد، یعنی USB 3.1 Gen 2 تا سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، جابه‌جا می‌کند.

این به اندازه کافی سریع است تا یک فایل فیلم HD کامل را در حدود سه ثانیه منتقل کنید. محفظه های کابل محکم ساخته شده اند و فضای کافی برای گرفتن دارد.

کابل تبدیل 1 متری USB-C باسئوس مدل Cafule CATKLF-SG1

Anker PowerLine II USB-C to USB-C 3.1 Gen 2 Cable

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: کابل PowerLine II USB-C به USB-C 3.1 Gen 2 Anker یک گزینه عالی دیگر است اگر می خواهید داده ها را به سرعت (10 گیگابیت در ثانیه) و همچنین تلفن ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و سایر USB-C را شارژ کنید.

دستگاه هایی که تا 100 وات برق نیاز دارند. مانند نسخه Nekteck، این کابل Anker محکم و به خوبی ساخته شده است و دارای گواهی USB-IF است.

به‌علاوه، آن را با یک اتصال دهنده Velcro ارائه می‌کند تا کابل شما را به‌خوبی حلقه‌بندی کند، و دارای ضمانت مادام‌العمر است که توسط شرکت مورد اعتماد ما پشتیبانی می‌شود. همچنین بدنه‌های شیک‌تر روی این کابل را نسبت به Nekteck ترجیح می‌دهیم.شبکه طلایی

Baseus Jelly Liquid Silica Gel Fast Charging Data Cable Type-C to Type-C 100W 2m

چرا ممکن است آن را ترجیح دهید: این کابل را می توان انتخاب “حرفه ای” در نظر گرفت که احتمالاً در اکثر خانه ها بیش از حد است.

کابل Baseus Jelly Liquid Silica Gel Fast Charging Data Cable Type-C to Type-C 100W 2m که برای شارژ 100 وات رتبه بندی شده است، می تواند مک بوک پرو 16 اینچی یا هر لپ تاپ پرقدرت را شارژ کند که قابلیت(nThunderbolt 3 را دارد).

بنابراین اگرچه مانند هر کابل USB-C-to-USB-C دیگری به نظر می رسد می تواند داده ها را تا چهار برابر سریعتر (40 گیگابیت در ثانیه) بین دستگاه های پشتیبانی شده انتقال دهد.

وقتی از آن با دستگاه‌های USB-C غیر Thunderbolt استفاده می‌کنید، به عنوان یک کابل USB-C عمل می‌کند که از شارژ 100 واتی و سرعت انتقال داده USB 3.1 Gen 2 پشتیبانی می‌کند.

محفظه هایی که دوشاخه ها را به بدنه اصلی کابل وصل می کنند به اندازه برخی از کابل های Anker دیگر محکم نیستند، اما به اندازه کافی محکم و جادار به نظر می رسند که به شما اجازه می دهد تا شما را محکم در دست بگیرید.

قابل ذکر است، گارانتی 18 ماهه این کابل بهترین طول پوششی است که در این دسته دیده‌ایم، و این باید زمان زیادی را در اختیار شما بگذارد تا کابل را با دستگاه‌هایتان آزمایش کنید و تصمیم بگیرید که آیا برای شما درست کار می‌کند یا خیر.شبکه طلایی

این محصول را با قیمت مناسب از شبکه طلایی خریداری نمایید.

Baseus Tungsten Gold Fast Charging Data Cable Type-C to Type-C 100W 2m

مانند انتخاب اصلی ما در این دسته، کابل Baseus Tungsten Gold Fast Charging Data Cable Type-C to Type-C 100W 2m قدرت زیادی را برای شارژ دستگاه‌های USB-C تا 100 وات ارائه می‌کند. در آزمایش ما به سرعت انتقال داده کامل Thunderbolt 3 (تا 40 گیگابیت بر ثانیه) دست یافت.

کابل CATWJ-A01 از چندین پروتکل فست شارژ نظیر QC4.0 و PD بهره برده است. می توان جهت شارژ نمودن دستگاه هایی نظیر گوشی های هوشمند، هندزفری، پاوربانک و … از آن استفاده کرد.

با شارژر های سریع شیائومی و هواوی سازگاری کامل داشته و برای لپ تاپ هایی که به توان شارژ بالا 60 وات نیاز دارند نیز ایده آل است.

گارانتی Baseus به اندازه گارانتی Anker نیست (شش ماه در مقابل 18 ماه)، اما باید زمان کافی را در اختیار شما قرار دهد تا بگویید آیا ضمانت نامه دارید یا خیر.

محصولات با کیفیت و اورجینال را از سایت شبکه طلایی تهیه فرمایید.

shabaketalae.com

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.